درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40514صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 27 مهر 1398 - 10:43
عسل را به اندازه مصرف کنید
خوردن عسل، اغلب به عنوان یک ماده مغذی و مفید، طرفداران بسیاری دارد اما باید بدانید که بهترین حالت مصرف روزانه عسل، نصف قاشق چای خوری است و بیشتر از آن توصیه نمی شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| خوردن عسل، اغلب به عنوان یک ماده مغذی و مفید، طرفداران بسیاری دارد اما باید بدانید که بهترین حالت مصرف روزانه عسل، نصف قاشق چای خوری است و بیشتر از آن توصیه نمی شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از وله، عسل، بیشتر وقتها همراه خوردنی ها برای کاهش مقدار کالری، به مصرف می رسد و با خاصیت شیرینی طبیعی خود، جایگزین شیرینی های مصنوعی می شود. اغلب افراد دوست دارند این ماده طبیعی شیرین را با چای مصرف کنند اما بهترین حالت مصرف عسل روزانه، نیم قاشق چای خوری است.
 
 با وجود آنکه عسل به عنوان یک شیرینی طبیعی محبوب و سالم تر از شکر شهرت دارد، غذای چندان عالی نیست چون از نظر علمی خاصیت خود شکر را ندارد.
 
 علیرغم اینکه هر دو ماده، حاوی گلوکز و فروتوز هستند شکر به جز ترکیب هیدرونات موجود در آن، حاوی هیچگونه ارزش غذایی نیست و عسل نیز ویتامین یا ماده معدنی ندارد.
 
 تفاوت هایی بین شکر و عسل وجود دارد. مثلا عسل بیشتر از شکر فلوکتوز دارد و شیرینیش بیشتر است. به هرحال هر شخصی بنا به تشخیصش یکی از این دو ماده را انتخاب می کند.
 
 اما لازم است برای انتخاب شیرینی مورد نظر قهوه به این نکات توجه کنید:
 
 عسل سرشار از آنتی اکسیدانت است که از التهاب جلوگیری می کند، به همین دلیل مانع بروز بسیاری عوامل ضد سلامت می شود و به ایجاد تاثیر مثبت در ایمنی بدن کمک می کند.
 
 در مقایسه با شکر که درصد چربی و پروتئین آن صفر است، عسل مغذی تر است اما تاثیر آن زیاد نیست.
 
 یک قاشق چای خوری عسل، حاوی 22 کالری است در حالی که این مقدار شکر تنها حاوی 16 کالری است.
 
 مقدار مصرف عسل به میزان کم در طول روز برای سلامتی بهتر است، چون مصرف زیاد آن منجر به دیابت، چاقی و حملات قلبی می شود.
 
 در مصرف روزانه عسل همراه با قهوه زیاده روی نکنید چون بعضی افراد قهوه زیاد مصرف می کنند نباید هر بار به آن عسل اضافه کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد